Повернення і обмін замовлення приймається протягом 14 днів з моменту отримання його Вами на відділенні Нової Пошти. Гарантійний повернення і обмін відбувається за наш рахунок, за умови якщо товар прибув до Вас не належної якості (товар розбитий, невідповідність замовлення, заводський брак).
Порядок дій при отриманні Вам неякісного товару:
1. Зв'язатися з менеджером для погодженням можливості обміну.
2. Ви відправляєте нам той товар, який не підійшов або був пракован (за наш рахунок).
3. Ми в цей же день відправляємо новий товар (за наш рахунок).
4. У разі, якщо обмін товару неналежної якості не можливий, через відсутність його в наявності, то повернення коштів здійснюється на Вашу банківських карту, в перебігу дня.
У разі, якщо при оформеленіі замовлення та узгодження його з менеджером, Ви вказали одну модель телефону, а при отриманні замовлення на відділенні Нової Пошти з'ясували що у Вас інша модель, то повернення і обмін товару проходить за Ваш рахунок.
До гарантійного поверненню та обміну не приймаються:
- які вже намагалися приклеїти, але з якоїсь причини не вийшло;
- скла, які були зламані при спробі зняти їх з пластини (плівки);
- скла з подряпаній плівкою на тильній стороні;
- чохли які були зламані, при Потик їх одягнути на телефон.